2012. augusztus 5., vasárnap

Pöttyös textildoboz

Mostanában inkább varrni szoktam. És ezúttal nem ajándékba, hanem a saját lányomnak, aki november végén, december elején fog megszületni. :-)

Amikor eldöntöttem, hogy sok-sok egyedi, saját készítésű kiegészítőt varrok majd, elég nagy fejtörést okozott az anyag kiválasztása. Nincs semmi bajom a rózsaszínnel, de mégsem szerettem volna, ha minden csupa rózsaszín. Nekem sokkal jobban tetszik, ha nem direktben a szín teszi csajossá (vagy kislányossá) a dolgot. Vagyis ne a szokásos fiúknak kék, lányoknak rózsaszín elvet kövesse. így végigjártam számos méteráru üzletet, de csak hosszas keresgélés után találtam rá erre a pöttyös anyagra. Imádom! Vanília színű alapon türkiz, élénkzöld, lila, barna és szürke pöttyök váltkoznak, de nem össze-vissza, hanem szépen sávokba rendzve. Ebből aztán sok-sok dolgot varrta.

Elsőként megmutatok egy textildobozt, amiben a sok kis babakütyüt fogom tárolni. A külseje pöttyös, a belseje fehér pamutvászon, a két réteg között pedig flíz anyag van. Az elejére egy kis masni került, amit egy-egy zöld és lila gomb díszít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése