2011. március 10., csütörtök

Tekeredik a kígyó, avagy csíkos és csíkból készült fülbevalók, gyűrű és nyaklánc

Ahogy korábban ígértem, megmutatom azokat az ékszereket, amik egy-egy gyurmakígyóból készültek. A kollekcióból ez az a darab, amit már láthattatok:

Hasonló technikával további fülbevalók is készültek, sőt, egy medállal is próbálkoztam. A vékonyra sodort gyurmahengert feltekertem, szükség esetén kifúrtam, majd jöhetett a sütés, lakkozás, és végül a szerelés.

A süthető gyurma kategóriában szerintem ez az a módszer, amivel kezdők és gyerekek is próbálkozhatnak, mert szinte lehetetlen elrontani. Csak arra kell figyelni, hogy a gyurmakígyó ne legyen túl vékony, mert akkor törékeny lesz a megsült mintánk.

Íme a kígyókból csavart ékszerkollekció:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése